Ersin07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazar çizer var ben onunkine yaptım oda benimkine yaptı en son onun yorumu var yine

ben dayanışma listemizdeki herkesin sitesine yorum yaptım arkadaşlar .
Yorumlarınızı bekliyorum. google trans ile ingilizceye çevirirseniz sevinirim.
yorum yaptım