Bence o sistem gayet iyi çünkü herkes kesin yorum yapmayacak sen son yorum yapanın sitesine yorum yaparsan sadece diğeri de senin sitene yapıcak buu böyle böyle gidecek.Yapmayanlar yorum almıyacak. Yani herkes emeğinin karşılığını alacak.
Ben yaparım senin sitenin sayfasına

yazar çizer var ben onunkine yaptım oda benimkine yaptı en son onun yorumu var yine
ben dayanışma listemizdeki herkesin sitesine yorum yaptım arkadaşlar

.
Yorumlarınızı bekliyorum. google trans ile ingilizceye çevirirseniz sevinirim.