Konu yönünü çok fazla değiştirecek ama özür dileyerek yorumumu yapmak istiyorum.

10 bana göre küçük bir yaş ama 13-16 yaş aralığında bir kişinin facebook veya msn gibi yerlerde boş yere vakit geçirmesi yerine bu verilen işleri takip etmesini tercih ederim.
Kişi en basitinden zamanı verimli kullanmayı öğrenecektir.