LogovsBanner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Logo çalışmalarınızı görme fırsatım olmuştu çok kalitelilerdi arayüzde de farklı değilsiniz hocam emeğinizin karşılığını alırsınız umarım.
Teşekkürler