kbasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saat 22:43
MArş'a bastım ben,
bir aksilik olmazsa sabaha kadar açık kalır bilgisayar
Bildirimleri http://www.defter.gen.al/d/aros_121/ üzerinden de yollayınız.
İyi Günler