Konu
Alexa Düşürme Dayanışması
22-10-2010, 20:52:54
#35
DarkLine
kbasali adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hazır grup kurulmuşken bir birimizin,
alexsa sayfasına yorum yazsak fenamı olur ?
katılıyorum arkadaşa yapsak güzel olur aslında