kbasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hazır grup kurulmuşken bir birimizin,
alexsa sayfasına yorum yazsak fenamı olur ?
aslında ben de düşünmüştüm yapan olur yapmayan olur diye vazgeçtim

İsterseniz şu konulara bakınız;

Konu 1
Konu 2