Bu tür sitelerle başa çıkılmıyor açıkcası, gelirleri aşırı derecede düşük ve maalesef nekadar engellesekde hergün 100lercesi tekrar açılıyor, hemen hemen aynı içeriklerde benimde sürekli Adwords ile çalıştığım bir web sitem var ama diğer sitelerin bu durumdan muzdarip olmaması için sadece arama için adsense aktif ediyorum, aslında bakarsanız benim googlea ödediğim ücret tık başına 0.78 TL gibi oldukca iyi bir tutar ve herzamanda çıkmıyor çünkü tık başına 2 TL verenler dahi var, ama bu duruma istinaden geri dönüşlerde tık başına yayıncıya 0.02 dolar gibi süper komik rakamlar veriyor, artık googledında adtech gibi saçma Türk firmalardan pek farkı kalmadı