ya neden hava atayım arkadaşlar, Allah herkesin emeğinin hakkını versin. Benim anlatmak istediğim orada adsense işkencesiydi. ben günlerce uğraşıyorum, uykusuz kalıyorum, yemiyorum içmiyorum örneğin ispanyolca sağlık makaleleri yazıyorum. Siteyle çocuğum gibi yıllardır ilgileniyorum, yine örneğin 1k $ birikiyor hesapta, tam emeğinin karşılığını alacakken çat diye adsense banlanıyor. Yani ben bu tarz şeyleri çok yaşadım. Sülalede adam kalmadı adsense hesabı açmadığım