WebMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu ödeme zamanları geriyor beni, içinde 7k $ olan adsense satılıktır
Hey Allahım başladı yine reklamlar. Emin olun burada ödemesini yazsa dudağınızı uçuklatacak kişiler var. Ama ne gereği var değil mi