Madem konusu açıldı bende bir şey merak ediyorum.
Diyelim bu kameralar günün 24 saati kayıt yapıyor, e 3 tane kamera desek. 1 aylık kayıt tutsa çok yüksek bir hard disk gerekmiyor mu bunlar için?
Evet cok yuksek hdd gerektiriyor. Bunun icinde ya harici bir hdd öneririm yada 1 ay degilde son 1 hafta gibi daha sureli kayıtları tutmanızı oneririm.
2 sene önce montaj teknik servis işinde calısıyordum. Marka isimlerini tamamen unutmusum. yoksa o konuda da yardımcı olurdum. Hey gidi günler hey ...