Madem konusu açıldı bende bir şey merak ediyorum.
Diyelim bu kameralar günün 24 saati kayıt yapıyor, e 3 tane kamera desek. 1 aylık kayıt tutsa çok yüksek bir hard disk gerekmiyor mu bunlar için?