Directadmin den sitenin eski yedeğini yüklemiştim. webarh yine bulaşmış. ftp şifresini de değiştirmiştim halbuki.. Arkadaşlar başka ne yapmam gerekiyor?
Sitenin yedeklerine de bulaşmış galiba. Kodları temizlemekten başka çare yok anlaşılan
.Js dosyalarını temizledinmi? Ftp şifesini değiştirip daha sonra tekrar girdiysen yine kod ekleyebilirler.
En sağlamı kodları temizleyip format attıktan sonra şifreleri değiştirmek.