Directadmin den sitenin eski yedeğini yüklemiştim. webarh yine bulaşmış. ftp şifresini de değiştirmiştim halbuki.. Arkadaşlar başka ne yapmam gerekiyor?

Sitenin yedeklerine de bulaşmış galiba. Kodları temizlemekten başka çare yok anlaşılan