Arkadaşlar konuyu doğru yeremi açtım bilmiyorum ama bana şu lazım.
Benim sitemde çok flash reklam var ve sayfanın kod oranı oldukça fazla oluyor. Ben bu flash dosyalarını en basit şekilde sayfama nasıl yazdırabilirim. fazla kod kullanmadan scpript veya başka bişeyle çekip yazdırabilirmiyim? Acil yardımlarınızı bekliyorum.