RoyalTANITIM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tarayıcının durum çubuğundan bahsetmiş bence

...webarh bilmemne bekleniyor...
...webarh bilmemne kaynağından veri alınıyor...
... bitti...

şeklinde

Aynen öyle. Sitenin açılış süresi de uzamıştı. Hiti çaldığını verdiğim linkteki yazıda söylüyorlar. htaccess den kendi sitesine yönlendirme yapıyormuş sanırım.