Sen sanırım benim tanıdığım adamın1isin o yüzden bişey demiyorum ismimi sölersem sende tanırsın ama niye bukadar kızdın orasınıda anlamış değilim hemen kızma istersen.

edit: alakalımı değilmi konulara bakarsan görürsün parlamayada hakkın yok.