Konu
Reklam Yerleşimi Hakkında Görüşleriniz :(
19-10-2010, 23:51:23
#11
teribogart
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
temanın blog çizgilerini kaldır içerik yazıları düzenli bir şekilde hizalandıktan sonra içerik renkleri ve adsense renkleri aynı renk olsun mümkün olduğunca konu içlerine ve sağ sol kolonlara reklam yerleşimi yap