Sessiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
imzamdaki konuyu görmeden açtınız sanırım herkes konu açıyor tek başlık altında toplanalım işte niye konu acıyosunuzki anlamadım.
Sen anla veya anlama diye açmadım zaten, yardımcı olacaksan buyur fikrini söyle yardımcı olmayacaksan boş yere konuyu işgal etme arkadaş, sanane benim neden konuyu açıp açmamamdan? Paşa keyfim bilir istediğim kategoriye istediğim konuyu açarım. Git kendi konunu oku gel sonra benim konumu oku, indexlerim silinmiyor veya azalmıyor. Sitem indexlenmiyor ne düşüyor ne artıyor.