Elbette istediğiniz fiyat üzerinden ticaret yapma hakkına sahipsiniz sayın konu sahibi, ama lâkin ki öyle değildir. Bence, aşırı düşmüş'sünüz. Yani fiyatınız çok düşük bence. Herneyse, biz yinede sizi ailecek kınıyoruz.
Konu linki ile çalışmalarınızdan birkaçını yollarsanız, kurumum adına beğenilmesi durumunda, yurt dışı bağlantılarımızı size yönlendirmek istediğimiz kadar da, sizin gibi insanların harcanmasını istemiyoruz.
İyi çalışmalar.
Aynı görüşteyim. İyi çalışmalar.