keskin_root adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet hesap onayı için 14tl yatırmanız gerekiyor
bir konuda gerek yok diye okumuştum sanki şuan emin değilim ama benim bildiğim kadarıylada yatması gerekiyor