Merhabalar,

FreeBSD kurulu vpsyi başlattığımda şöyle bir hata veriyor ;

no such file or directroy
exec getty /usr/libexec/getty for port /dev/ttyv3


Komut satırı gelmiyor. Neden olabilir?