Betrayal_13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
. Fenerbahçe taraftarı olarak Türkiyenin 2.nci büyük külübü olan gs'ın bu durumlara düşmesi düşündürücü gerçekten türkiye giderek anadolu takımlarının hegomanyasına doğru gidiyo..Bu ligin üstündeki tek takım fenerbahçedir kim ne derse desin..

Ahaha Hep büyüksün,hep kralsın tamam