Forum diyaloglarını (kişisel görüşlerim nedeni ile) pek sevmediğim fakat, iş disiplini ve çalışma konusunda başarılarınıza saygı duyarım. Sizden de böyle bir konu bekliyordum, çalışmalarınızda başarılar dilerim. Biraz olsun çoluk çocuktan arındırmanız beni ziyadesiyle memnun edecek.