ilk ödeme alacağım zaman da sitem film doluydu ve aynı işlevde yani film indirme üzerineydi.
Adsense siteyi incelemiş olacak ki reklam yayınladığım alanın üzerinde "Reklam" yazıyordu.Adsense ekibinden mail geldi orayı "Reklamlar" veya "Sponsorlu Bağlantılar" şeklinde değiştirin diye.
Eğer yasak olsaydı ilk inceleme de banı basar üç ay ödeme yapmazlardı diye düşünüyorum.
Ya arkadaşım yasak işte niye ısrar ediyorsun. o zaman içeriğini incelememişler demekki. şimdi incelenmiş kapatılmış.
bu kadar basit.