Kimseye hakaret etmeden adam gibi yorum yapıyoruz şurda. Sizden de aynı karşılığı beklerim. Sıkışınca nahlı nuhlu yazılar yazıyorsun. Ayıptır.
Evet EN BÜYÜK FENERBAHÇE. Evet TEK BÜYÜK FENERBAHÇE.
Artık cevap vermeye gerek yok sizlere. Aynı nakaratı tekrarlamaya devam edin. Sıkışınca da hakaret etmeye devam edin.