Tek büyükmü
Tek büyük olduğunu nasıl ispat edersiniz ? veya büyüklüğün kriterleri nedir ?
Söyleyince diyorsunuz ki yine aynı şeyler yine aynı şeyler ama,gelin bir müzemizi gezin,görüceksiniz ki orda sizde olmayan bir çok kupa mevcut...
Sanırım anladınız ?
Mesajı anlamakta sorun mu yaşıyorsunuz? "Bize göre" yazmışım. İspat etme zorunluluğum yokki. Büyüklük kriterlerini saysam ne olacak. Bu yine benim kriterlerim olacak. Sizin için birşey ifade etmeyecek. Aynı şekilde benim içinde sizin müzenizdeki kupalar ifade etmeyecek.
Ben kişisel yorumu ifade ediyorum. Siz halen aynı nakaratı çalmaya devam ediyorsunuz.