ErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Artık yavaş yavaş pagerank denen şeyden kendimizi arındırsak iyi olucak
kesinlikle.Bir sitem oldukça bilindik bir site, yabancı aramadada çıkıyor adamların pr4 sitesinden önde ama pr0.3 yıl sonra nihayet or0 dan pr2 yaptı beni google.inan ben pr yi aklımdan silmiştim düşün pr4 siteden önde çıkıyosun ben böyle bir durumda pr yi önemsermiyim?