TuKeNeCeGiZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ödemenizi alırsınız diye birşey yoktur. Dün gece 4 hesabım birden banlandı illegal olmadığı halde banlandı. Ödeme alacağımıda hiç sanmıyorum. Ben ödeme işlemde yazısı olmasına rağmen ödeme yapılacağı saatler içinde ban yiyip ödeme alamayan arkadaşlar gördüm. Google'a aldanmamak lazım.

SeoEngineering adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neye göre kesin konuşuyorsun ?
Daha önceki konulardan yaptığım istatistiklere göre konuşuyorum ;

Ayın 1-15 arası banlanan arkadaşlar ödeme alamamış
Ayın 15-20 arası banlanan arkadaşlar ödemelerini almış

bir gün eksik bir gün fazla (ayın 15'inden bahsediyorum) hesap kesim tarihi ile alakalı bir olay buyursunlar konu üzerinden daha önce ban yemiş arkadaşlar konuşsunlar.Yeni bir istatistik çıkaralım hatta konusunuda açalım hemen