Sunucuda KVM yetkiniz varmı ?
Hem FreeBSD iso dosyasını boot edebilecekmiyiz ?

Program değil bu iki komutla kurulsun sonuçta işletim sistemi verimerkezi
seviyesinde erişim gerek.