Arkadaşlar konuya bakamıyordum, özür dilerim.
Dshop, benim teklifimin geçerli olduğunu düşünüyorsan ödeme bilgilerini özel mesajla gönder. Pazartesi paran hesabında. Yok, hasret'e kaldı diyorsan domain, onunla görüşebilirsin. Polemiğe gerek yok, domain bana kaldıysa öderim parasını ve seve alırım domaini.
Haberdar edilmeyi bekliyorum.
Saygılarımla,
Not:
Özel işlerimin yoğunluğu nedeniyle konuya bakamayacağım. Özel mesaj kutumda banka bilgilerini görürsem 510 TL ertesi gün hesabındadır. Akabinde de domaini transfer edersin. Benim bu konuda herhangi bir güven endişem yok, senden de ödeme konusundaki samimiyetimden endişe duymamanı rica ediyorum.