kodların bozulması bi sorun işgal etmez reklamın görünür ama her kaydedişinde bir tane daha / koyar bütün reklam alanlarını veya ayarlarını bir kerede ekleyip ayarlayıp kaydedersen giç bir sorun olmayacaktır