SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sorunun ne olduğunu da açıklarsanız, bilen biri çıkıp anlatabilir
Sorun şu ben pek freebsd'den anlamam ücretli olarak msn den destek verebilecek birisini arıyorum.