Eline sağlık hocam güzel tema yalnız bende bir sorun var. Tema ayarları bölümüne bir kod eklediğimde aşağıdaki resimdeki gibi kaydettikten sonra \ işareti çıkıyor. Bu işaret yüzünden kodlar bozuluyor. Nasıl düzeltebilirim?