Darklord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aldığınız yere neden kurulum yaptırmıyorsunuz ?
Msn de görüşmüştük, sanırım bunun desteğini vermiyormuş aldığı yer.

Firma ismini yazman mümkün mü SmiLee ?