Reklamların kodlarıyla oynamak görünümünde değişiklik yapmak ban sebebidir. Yukarıdaki arkadaşın verdiği kod %100 ban sebebidir, çünkü reklam net bir şekilde belli olmuyor ve gizleme amaçlı yapıldığı düşünülecektir.
Verdiğim kodlarda 0.50 opacity değerleri girilidir.Yani reklam görünmektedir.Ayarlarla oynarsanız benim bilebileceğim birşey değildir.Bir site daha yapmıştı,ondan faydalanarak yola çıktım.O sitede halen kullanıyor.Diğer konuya göz atın isterseniz.