ben eğer az buçuk domaincilikten anlıyorsam federasyon'u snap alır.
(backorder yapan olursa)
namejet kapmış. namejetden bir kişi vardı, snaptan backorder yapan olmamış olabilir
Parası olan invoice.net'i alsın, 1.200.000 aranması var, google tık başı 3 dolar veriyor, estibot değeri 25.000 dolar. rekabet de çok yok gibime geldi.
yine varır varacağı yere. dar bütçe ile domaine o kadar para vermek mantıksız ama parası olana sorun değil tabii ki.