Bakımla banın bir alakası yoktur ama şuna katılıyorum ayın 15-16 sında toplu ban olaylarını gördük bende bizzat yaşadım bu bir-iki günü atlatırsak banlansanız bile ödemenizi alırsınız zaten
Ödemenizi alırsınız diye birşey yoktur. Dün gece 4 hesabım birden banlandı illegal olmadığı halde banlandı. Ödeme alacağımıda hiç sanmıyorum. Ben ödeme işlemde yazısı olmasına rağmen ödeme yapılacağı saatler içinde ban yiyip ödeme alamayan arkadaşlar gördüm. Google'a aldanmamak lazım.