KaoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında Visual Basic ile yazmayı denerdim ama visual basic yüklü değil bilgisayarıma birde istediğiniz özellikler azda değil yani inşallah yazan birisi çıkar
İstediğim özellikler çok ahım şahım birşey değil ki bir programda olması gereken özellikler

WurucU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pekte zor görünmüyor aslında... Verebiliceğiniz fiat aralığını ö.m'den atarsanız ilgilenebilirim.
Pm gönderildi..

CakirTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bırak habertürk'ü hemşerim

http://trabzonspor.org.tr/default.asp?Sayfa=TSHaberci

burda daha güzeli var
Oda güzelmiş hemşerimde ben ülkemizde gelişen son dakika olaylarını okumak istiyorum. Bilgisayar başında çok vakit geçince gündemde geri kalıyoruz TS ile ilgili bir gelişme oldumu hemen öğreniyoruz onu zaten babam sağolsun



Var mı başka ilgilenen ?