Aslında Visual Basic ile yazmayı denerdim ama visual basic yüklü değil bilgisayarıma birde istediğiniz özellikler azda değil yani

inşallah yazan birisi çıkar
İstediğim özellikler çok ahım şahım birşey değil ki bir programda olması gereken özellikler
Pekte zor görünmüyor aslında... Verebiliceğiniz fiat aralığını ö.m'den atarsanız ilgilenebilirim.
Pm gönderildi..
Oda güzelmiş hemşerimde ben ülkemizde gelişen son dakika olaylarını okumak istiyorum. Bilgisayar başında çok vakit geçince gündemde geri kalıyoruz

TS ile ilgili bir gelişme oldumu hemen öğreniyoruz onu zaten babam sağolsun
Var mı başka ilgilenen ?