Konu
Program yazdırmak istiyorum
16-10-2010, 02:07:16
#3
KaoS
Aslında Visual Basic ile yazmayı denerdim ama visual basic yüklü değil bilgisayarıma birde istediğiniz özellikler azda değil yani
inşallah yazan birisi çıkar