Pio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şaka bir kenara, eminmisin üstad?
nasıl emin olsun hocam herkes sallıyor tarihi. nerden bilecek. tutarsa ben demiştim derler, tutmazsa ses yok.