Seven_46,oncelikle bu sekilde vps kullanicilari icin cesitli ozelliklerde kampanyalar ve yeni fikirler ureterek olusturdugunuz paketler icin tesekkur ediyorum.

Ben "Kötü" olarak oy kullandim yanlislikla.Duzeltme imkanim olsa duzeltsem keske ama burdan bu yanlisligim icin konunuzada yazma geregi duydum.Gercekden hem ozellik hemde fiyat olarak cok iyi belirtmek isterim hayirli satislar size.