arkadaşlar hangi adsl firmasından alayım. öğrenciyim. yazın belki kapattırıp gidebilirim. birde hangi marka modem veriyor firmalar. ücretleri ne kadardır. sınırsız alacağım. bir bilgisi olan varsa ve kullandıkları firmanın artı ve eksi yönlerini yazarsanız sevinirim.