Valla piyasada ne vardıysa kullanılan hepsini denedim
11 Firma değiştim. Reseller vs. de aldım.
En son anladım sorun bende Boşa askıya almıyorlar
Vps aldığımda ben rahatsız olmuştum kendim kaldırmıştım en son
Yine de işlemciye horon teptiriyordu valla.
Ama süper cache vardı, normal Wp kasıntısından sonra kurunca neredeyse kasılma hissetmedim.
Ama hitli bir site olacaksa yine kasar kanımca