Valla piyasada ne vardıysa kullanılan hepsini denedim

11 Firma değiştim. Reseller vs. de aldım.
En son anladım sorun bende

Boşa askıya almıyorlar

Vps aldığımda ben rahatsız olmuştum kendim kaldırmıştım en son

Yine de işlemciye horon teptiriyordu valla.
Ama süper cache vardı, normal Wp kasıntısından sonra kurunca neredeyse kasılma hissetmedim.
Ama hitli bir site olacaksa yine kasar kanımca