Merhaba arkadaşlar..

Adsense hesabımda birikmiş belirli bir bakiyem var..Hesap bilgilerimi girdim ve hesabımı az önce doğruladım..Malumunuz ödemeler ayın 15.inden sonra onaylanıyor..Çek dağıtımı yerine hesaba eft tercihini yaptım.Adsense'nin hesaba ETF sisteminde bir sorun olup olmadığı ve yapıp yapmadığı kafama takıldı açıkçası.Bu konuda beni bilgilendirirseniz mutlu olurum..

İlginiz için teşekkür ederim

İyi çalışmalar.