GrafiAnka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pm gönderildi



zevk için yapıyorum anlatamıyorum sanırım. ama şunuda bilin bu emeğin karşılığı için bu fiyat fazla. hani diyorlar ya 1-5 gün arası teslim. bana tasarimi at en ağırı bile en fazla 5 saat sürer. normal bir tasarımı 1 saatte bitirecek seviyedeyim. yani 1 saat için 25 tl fazla.
çok iddaalı konuşuyorsun şu referanslarını atar mısın bi bakayım