eskiden devrecilik adı altında alt devrelere işkence tadında keyfi hareketler yapılırdı. Ve rütbeliler de bu duruma sessiz kalıyor hatta hoşlarına bile gidiyordu. Birlik içi disiplinin bu şekilde korunduğunu savunuyorlardı... Eminim bunun nedemek oldugunu askerlik yapanlar biliyordur. Askere gitmeyen arkadaşları korkutmayalım şimdiler de böyle değil. (kendimden biliyorum)