neresi fake ?
bana öyle yapacak belimdeki silahı kafasına sıkmazsam en adi ****************************. Öyle askerliğin ben ************************
Pardon hangi silahla ?
Tabi bende askerdeyken çoğu kişinin adresini almıştım öldürmek için. Bi çok kişide benim adresimi. Ben hayattayım muhtemelen onlarda hayattadır. Atalarımız boşuna dememişler aslanı kediye boğdururlar diye. Hele boyu yetmeyipte eğil deyipte ensene vuranlar adamın hakikaten canını çok sıkar ama öyle senin dediğin gibi kolay değil. Hakeza herkez birbirini öldürseydi memlekette adam kalmazdı.
Bizde yaşadık bunları askerlik böyle.
Ayrıca bende videonun gerçekci olmadığı kanâtindeyim.