Konu
Askerli kışlada dayak
13-10-2010, 14:51:19
#8
santos
1993-1994 yıllarında askerlik yapmış biri olarak söylüyorum. Bu görüntülere çok şahit oldum ve bizzat zevk için dayak atan çavuşları biliyorum. Biz yemedik mi yedik tabiki...