CrimaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
helal olsun devam et böyle dostum 2 gün sonra birisi çıkar 15 tl ye düşer birisi gelir 10 tl ye düşer ama kimse birşey demesin bu konu altında bence arkadaşta haklı.

HİÇ KİMSE KONU AÇMASIN BENCE BOŞA BU TÜR KİŞİ KURUM VE KURULUŞLAR OLDUĞU SÜRECE TÜRK MİLLETİ HER ZAMAN 1 ADIM GERİDEN GELMEYE MECBURDUR...

Yanlış yazdığım bir şey var ise affola.

Hayırlı kazançlar...
Boş boş konuşma. Japonyada senin kullandıgın fiyata adam bilmemkaç megabit internet kullanıyor ama kimse ona kötü birşey demiyor aksine iyi şeyler söylüyor teknoloji yönünden ilerde oldugunu söylüyor. Adam işi biliyorsa istediği fiyata yapar sen 150 TL'ye yap senin sorunun işi biliyorsa yapar istediği fiyata bu ne seni ilgilendirir nede piyasayı etkiler kendi açından bakma müşteri olma açısından bak birde İşte bu yüzden internette iş yapamıyor çoğunuz